Meest gestelde vragen


Als uw vraag er niet tussen zit, kunt u deze ook rechtstreeks aan ons stellen. 
Vul dan het 
contactformulier in.


Inhoud:

Bestellen

-      Hoe plaats ik een bestelling?
-      Hoe herhaal ik mijn bestelling?
-      Wat betaal ik aan verzendkosten?
-      Hoe kan ik ‘op rekening’ bestellen?
-      Wat is de status van mijn bestelling?
-      Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?
-      Wat heb ik de laatste keer besteld?
-      Hoe en wanneer kan ik iets terugsturen?
-      Mijn bestelling is niet aangekomen.
-      Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

Verzenden

-      Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Kaarten

-      Welke stijl past het beste bij ons?
-      Wat voor soort papier gebruikt Snelwenskaart.nl?
-      Kan ik de wenskaarten (met een logo of tekst) laten bedrukken?
-      Hoeveel postzegels gaan er op de kaart?
-      Zit er bij de kaart een envelop?
-      Wat staat er aan de binnenkant van een kaart?

Uw account
-      
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
-      Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?
-      Hoe gaat Snelwenskaart.nl met onze gegevens om?
-      Ik heb een account aangemaakt, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.
-      Ik heb een account, maar ik kan niet inloggen.

Betalen

-      Op welke manier kan ik betalen?
-      Ontvang ik een factuur met apart vermelde BTW?
-      Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

Vragen

-      Waar kan ik met mijn vragen naartoe?

Klachten

-      Waar kan ik met mijn klachten naartoe?
-      Een product komt beschadigd binnen. Wat moet ik doen?


Diversen

-      Wat is een SSL-encryptie?


__________________________________________________________________________________________________________


Bestellen

-      
Hoe plaats ik een bestelling?

Als u zelf een bestelling wilt samenstellen, dan kunt u terecht bij de blauwe navigatiebalk aan de linkerkant. Hier staan verschillende categorieën zoals hieronder beschreven. 

Meest gekozen: de meest populaire soorten kaarten van dit moment
Gelegenheden: alle gelegenheden op een rijtje
Soort kaart: elke kaart heeft een soort stijl of doelgroep, hiervan een overzicht
Collecties: hier staan alle collecties op ‘merk’ weergeven
Extra’s: overige artikelen
 
Wanneer u bijvoorbeeld een verjaardagskaart zoekt, klikt u ‘verjaardagskaarten’ aan. Vervolgens krijgt u een lijst met alle verjaardagskaarten te zien. Door in de zoekfunctie ‘dieren’ in te typen, worden alle verjaardagskaarten getoond waar een dier in voorkomt. 
 
U kunt een artikel in het winkelmandje plaatsen door het aantal in te voeren en te klikken op ‘in winkelmandje’.
Rechts bovenaan de pagina kunt u zien hoeveel artikelen in het winkelmandje zitten en voor welk bedrag.
 
U kunt uw bestelling versturen door rechtsboven op de pagina op het winkelmandje te klikken. Hier loopt u stapsgewijs door uw bestelling heen.

 
-      
Hoe herhaal ik mijn bestelling?

Als u naar de bestelhistorie gaat, kunt u een eerder gedane bestelling herhalen. Uw bestelhistorie krijgt u te zien als u ingelogt bent en onder de knop 'account' kijkt. Hier klikt u op de knop ‘Bestel’ die achter het betreffende ordernummer staat. Daarna verschijnt de bestelling in uw winkelwagen. In uw winkelwagen kunt u de kaarten die u niet meer wilt hebben verwijderen. Uiteraard kunt u er ook nog voor kiezen om het aantal te verhogen of om een aantal andere kaarten erbij te bestellen. 

 
-      
Wat betaal ik aan verzendkosten?

Wanneer u voor meer dan € 25,- bestelt, betaalt u geen bezorgkosten. Dit wordt in het winkelmandje automatisch verrekend. Is uw bestelling minder dan € 25,- dan wordt een bedrag van € 4,95 aan bezorgkosten berekend. 

 
-      
Hoe kan ik ‘op rekening’ bestellen?

U kunt bij Snelwenskaart.nl op rekening bestellen als u zich registreert met een geldig KvK-nummer. 
Als u de kaarten heeft gekozen die u wilt bestellen gaat u via het winkelmandje naar de betaalmogelijkheden. Hier kiest u dan de betaalmethode 'op rekening'.

 
-      
Wat is de status van mijn bestelling?

Als u wilt weten wat de status van uw bestelling is dan adviseren wij u om ons contactformulier in te vullen. Wij geven u dan zo spoedig mogelijk antwoord. 

         
-      
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling heb?

Als u op werkdagen uw bestelling vóór 17.00 uur plaatst, dan wordt deze dezelfde dag nog naar u verstuurd. Doorgaans worden de kaarten dan binnen 1 á 2 werkdagen bij u bezorgd.
Heeft u gekozen voor 'vooruit betalen' dan wordt de bestelling verstuurd zodra de betaling bij ons binnen is.

 
-      
Wat heb ik de laatste keer besteld?

U kunt uw laatste bestelling bekijken in de ‘bestelhistorie’. De kunt u vinden onder het kopje 'account'. Hierin staan al uw bestellingen vermeld die u heeft gedaan terwijl u was ingelogd.

 
-      
Hoe en wanneer kan ik iets terugsturen?

U kunt het pakket bij een servicepunt van Post NL naar onderstaand adres retour zenden:
Snelwenskaart.nl
Innovatieweg 3-08
7007 CD Doetinchem
Vermeld hierbij uw ordernummer.

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst, uw bestelling zonder opgave van redenen te herroepen. U kunt dit doen per e-mail, per post of door gebruik te maken van het herroepingsformulier (PDF).

Tijdens deze termijn moet er zorgvuldig zijn omgegaan met het product en de verpakking. Nadat u heeft vermeld dat u de overeenkomst herroept heeft u alsnog 14 dagen te tijd om de artikelen retour te zenden, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen komen voor rekening van uzelf en wij zullen het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald, tenzij anders overeengekomen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. 

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 
-      
Mijn bestelling is niet aangekomen

Als uw bestelling niet is aangekomen verzoeken wij u z.s.m. contact op te nemen. Dit kan telefonisch, per e-mail of u kunt het contactformulier invullen.

 
-      
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen of annuleren?

U kunt het pakket bij een servicepunt van TNT post naar onderstaand adres retour zenden:
Snelwenskaart.nl
Innovatieweg 3-08
7007 CD Doetinchem
Vermeld hierbij uw ordernummer.

U heeft altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst, uw bestelling zonder opgave van redenen te herroepen. U kunt dit doen per e-mail, per post of door gebruik te maken van het herroepingsformulier (PDF).

Tijdens deze termijn moet er zorgvuldig zijn omgegaan met het product en de verpakking. Nadat u heeft vermeld dat u de overeenkomst herroept heeft u alsnog 14 dagen te tijd om de artikelen retour te zenden, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen komen voor rekening van uzelf en wij zullen het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u heeft betaald, tenzij anders overeengekomen. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. 

U bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 
Verzenden

-      
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Uw bestelling wordt verzonden via Post NL of GLS. 

 
Kaarten

-      
Welke stijl past het beste bij ons?

Bent u een bedrijf dat een uitgebreid pakket wenskaarten wilt bestellen, maar vraagt u zich af welke wenskaarten het best bij uw organisatie passen? 
In dat geval kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of u kunt bellen/e-mailen en in overleg zorgen wij voor een passende oplossing.

 
-      
Kan ik de wenskaarten (met een logo of tekst) laten bedrukken?

Als u kaarten wilt laten bedrukken, adviseren wij om het contactformulier in te vullen. Wij nemen dan spoedig contact met u op.
 

-      
Hoeveel postzegels gaan er op de kaart?

Bij elke productomschrijving staat vermeld wat de frankering is van die specifieke kaart.

 
-      
Zit er bij de kaart een envelop?

Bij elke kaart wordt een envelop geleverd (behalve bij een postkaart).

 
-      
Wat staat er aan de binnenkant van een kaart?

Zodra u met uw muis over de afbeelding van de kaart gaat, verschijnt de afbeelding in een vergroting. In sommige gevallen staat ook een afbeelding van de binnenkant van de kaart.
De eventueel gebruikte teksten staan vermeld. Wanneer er 'blanco' staat, is er geen gebruik gemaakt van teksten.


Uw account

-      
Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als u uw wachtwoord bent vergeten dan kunt u naar het inlogscherm gaan en op de tekst ‘Bent u uw wachtwoord vergeten?’ klikken. 
Hierna krijgt u automatisch een mail opgestuurd waarin u kunt bevestigen dat u een nieuw wachtwoord wilt ontvangen. Vervolg de stappen zoals opgegeven.

LET OP! U kunt weer een EIGEN wachtwoord aanmaken nadat u bent ingelogd met de door naar uw gemailde gegevens. Dit kan dan onder het kopje 'account'.

 
-      
Waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

In de navigatiebalk bovenaan de pagina klikt u onder 'Account' op ‘Mijn Account’ (u dient hiervoor ingelogd te zijn). 
Vervolgens komt u in het overzicht en heeft u de mogelijk om uw gegevens, waaronder uw wachtwoord, te wijzigen. 
 

-      
Hoe gaat Snelwenskaart.nl met onze gegevens om?

De gegevens zullen alleen gebruikt worden voor de uitvoering en afwikkeling van de bestelling en voor marketingdoeleinden. Aan derden zal geen inzage worden gegeven in het klantenbestand van Snelwenskaart.nl

 
-      
Ik heb een account aangemaakt, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.

In dat geval adviseren wij u om het contactformulier op de site in te vullen. Als u dit gedaan heeft zoeken wij het uit en krijgt u z.s.m. bericht.

 
-      
Ik heb een account, maar ik kan niet inloggen.

Als u niet kunt inloggen dan adviseren wij u om ons contactformulier in te vullen en dan zorgen wij ervoor dat u zo spoedig mogelijk een reactie krijgt.

 
Betalen

-      
Op welke manier kan ik betalen?

Snelwenskaart.nl biedt u meerdere betalingsmogelijkheden: 

- iDeal
Snel en veilig betalen.

- Betalen op rekening
Voor deze betalingsmethode dient u zich te registreren en in het bezit te zijn van een geldig KvK-nummer. Bij betalen op rekening krijgt u eerst uw bestelling geleverd en dient u uw rekening na ontvangst binnen 30 dagen te betalen.
Het te betalen bedrag kunt u overmaken naar rekeningnummer NL20 RABO 01567.23.565 t.n.v. Snelwenskaart.nl.

- Paypal betaling
Als u over een Paypal account beschikt dan kunt u ervoor kiezen om met uw Paypal account een betaling te doen. Als u dan voor deze optie kiest wordt u automatisch doorverwezen naar de Paypal site.

- Creditcard, Visa, Mastercard
Wilt u een betaling doen met uw creditcard dan is dit ook mogelijk. U kiest in het winkelmandje voor één van de type creditcards die u heeft. De rest spreekt voor zich.

- Vooruit betalen
Betalen wanneer het u uitkomt. Zodra wij uw betaling ontvangen hebben, zullen we uw bestelling versturen. Het te betalen bedrag kunt u overmaken naar rekeningnummer NL20 RABO 01567.23.565 t.n.v. Snelwenskaart.nl.

 
-      
Ontvang ik een factuur met apart vermelde BTW?

Ja, op onze facturen staat de BTW apart vermeld. Op de webshop zelf staan de prijzen vermeld inclusief BTW.

 
-      
Kan ik ook een digitale factuur ontvangen?

Als u de factuur digitaal wilt hebben dan kunt u ons contactformulier invullen met de vraag om uw factuur digitaal te ontvangen. Vul hierbij wel even het ordernummer in en dan zorgen wij ervoor dat u uw factuur zo spoedig mogelijk ontvangt.
 
Vragen

-      
Waar kan ik met mijn vragen naartoe?

Voor vragen kunt u ons contactformulier invullen.

 
Klachten

-      
Waar kan ik met mijn klachten naartoe?

Voor klachten kunt u ons contactformulier invullen.
Wij zullen binnen 5 werkdagen contact met u opnemen om een passende reactie te geven op uw klacht.
U kunt bij ons terecht met zowel klachten over problemen met de producten als klachten over onze dienstverlening.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl/).

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).


-      Een product komt beschadigd binnen. Wat moet ik doen?

Op onze producten geldt de wettelijke garantie. 

Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Defecten bij ontvangst/levering vallen ook onder het 'garantieregime'. De wet geeft u, de consument een termijn van 2 maanden na ontdekking van een gebrek om dit aan ons te melden. Dit geldt dus voor zowel een defect bij ontvangst als bij latere defecten. Ook bij verkeerde leveringen geldt de termijn van 2 maanden. Wij verzoeken u defecten en/of gebreken zo spoedig mogelijk te melden.

Mocht er dus iets defect raken of beschadigd bij u binnen komen dan wil ik u adviseren om zo spoedig mogelijk via de mail of telefonisch met ons in contact te komen. Wij zorgen dan dat geleverde pakket bij u afgehaald wordt.

 Diversen


-      
Wat is een SSL-encryptie?

Om u als klant te beschermen, gebruiken wij veilige coderingstechnologieën. Middels SSL (Secure Socket Layer) worden uw persoonlijke gegevens versleuteld (voor derden niet zichtbaar) op onze site gebruikt. Zo kunt u er zeker van zijn, dat uw gegevens alleen voor u en onze server zichtbaar zullen zijn.

Een moment geduld a.u.b...