Klantenservice

Via de blauwe navigatiebalk aan de linkerkant van de pagina of op je telefoon via menu vind je snel en gemakkelijk wat je zoekt. Zoek via Collega, Gelegenheden, Soort wenskaart of ga rechtstreeks naar je favoriete Collectie. Heb je weinig tijd, kies dan voor één van onze wenskaartenpakketten. Per thema hebben wij een bruikbaar pakket samengesteld waarmee je even vooruitkunt.
 
Winkelwagen: Kies je wenskaart of één van onze handige wenskaartenpakketten. Voer het gewenste aantal in en klik op ‘In winkelwagen’. Rechts bovenaan de pagina zie je hoeveel artikelen in de winkelwagen zitten en voor welk bedrag. Je kunt nu verdergaan met winkelen of de bestelling afronden.
 
Bestelling afronden: Door rechts bovenaan de pagina op de winkelwagen te klikken, plaats je de bestelling. Heb je speciale wensen of vragen die je niet kunt invullen in één van de velden, neem dan gerust contact met ons op via de telefoon +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Gratis bewaardoos: Bij bestellingen vanaf € 50,- en bij alle wenskaartenpakketten ontvang je een superhandige bewaardoos. 

Heb je vragen over een product? Wij helpen je graag! Neem contact met ons op via de telefoon +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Persoonlijke aandacht voor je relaties en collega's!

Hoe attent is het om collega's en relaties te laten weten dat je aan ze denkt. Als specialist in persoonlijke aandacht, waardering en medeleven voor de zakelijke markt willen wij jou hier graag mee helpen. 

Neem eens een kijkje in ons uitgebreide assortiment aan kaarten voor collega's en kies een kaart uit die je graag zou laten bedrukken met jouw eigen (tekst en) logo. Wij drukken de kaarten en als dit je wens is kunnen we ze ook voor je versturen. De minimale oplage is 50 stuks. Voor een op maat gemaakte offerte kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan via de telefoon +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Ga je liever voor een luxe inlegvel? Kijk dan hier.

Ben je iets vergeten of van gedachten veranderd? Op dezelfde (werk)dag kun je je bestelling gemakkelijk aanpassen of annuleren. Neem hiervoor tijdens kantooruren contact op met onze collega's. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected].

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur. Is de bestelling buiten kantooruren geplaatst stuur dan ajb een e-mail naar [email protected] Deze e-mail wordt de eerstvolgende werkdag behandeld.

Is de bestelling al verzonden, dan kun je het pakket bij een servicepunt van PostNL afleveren en retourzenden naar:  

Snelwenskaart.nl 
Innovatieweg 3-08
7007 CD Doetinchem

Vermeld alsjeblieft je (bedrijfs)naam, adres en ordernummer op een bijgesloten briefje! 

 

Heb je meer dan 45 minuten geleden besteld en geen bevestiging ontvangen en staat er ook niets in je account, neem dan ajb contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Met een eigen account kun je een vorige bestelling eenvoudig terugvinden. Ga via 'Mijn account' naar ‘Mijn bestelling’. Hier vind je al je vorige bestellingen die gedaan zijn terwijl je was ingelogd. Let op: bestellingen die zijn geplaatst zonder account of zonder dat je was ingelogd, vind je hier niet terug.

Met een eigen account herhaal je snel en gemakkelijk een vorige bestelling. Of je gebruikt deze bestelling als basis  voor een nieuwe bestelling. Ga via ‘Mijn account’ naar ‘Mijn bestellingen’. Kies de gewenste order en klik op 'Opnieuw bestellen'. De bestelling verschijnt in je winkelwagen. Je kunt de order herhalen of aanpassen door artikelen toe te voegen, te verwijderen of aantallen te wijzigen.

Welke postzegels er nodig zijn voor het verzenden van uw wenskaart, is afhankelijk van het gewicht van de kaart inclusief envelop en van de bestemming (binnen of buiten Nederland). Voor informatie hierover verwijzen wij je graag door naar PostNL https://shop.postnl.nl/webshop/post-en-pakketzegels.

Snelwenskaart.nl biedt als extra service de mogelijkheid postzegels mee te leveren met je bestelling. Zo kun je na ontvangst van je bestelling direct aan de slag met het schrijven en versturen van je wenskaarten! Klik hier om postzegels te bestellen. Wij leveren alleen postzegels in combinatie met een bestelling wenskaarten.

Op onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Defecten bij ontvangst/levering vallen ook onder deze garantie. De wet geeft een termijn van maximaal 2 maanden na de constatering van een gebrek om dit aan ons te melden. Ook bij verkeerde leveringen geldt de termijn van maximaal 2 maanden.

Als er iets mis is gegaan met je bestelling is dat vervelend genoeg! Daarom hebben wij liever dat je meteen aan de bel trekt zodat we een oplossing kunnen aanbieden. Neem ajb persoonlijk contact met ons op via de telefoon +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Wat vervelend dat er iets niet naar wens is verlopen of dat er iets beschadigd is aangekomen! Graag denken wij met je mee over een oplossing. Neem ajb contact op met onze klantenservice via de telefoon +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij helpen je graag! Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Voor onze algemene voorwaarden klik je hier.

Betalingen ontvangen wij graag op IBAN NL20 RABO 0156.7235.65 t.n.v. Snelwenskaart.nl. Vermeld alsjeblieft je ordernummer.

Op de factuur wordt de btw apart vermeld. In de webshop worden de prijzen weergegeven inclusief btw. In de winkelwagen wordt de prijs inclusief én exclusief btw getoond.

De factuur wordt automatisch via de mail gestuurd. 

Snelwenskaart.nl doet er alles aan om het betaalproces zo veilig mogelijk te laten verlopen. Zo loopt alle communicatie tussen jou, onze webshop en het betaalsysteem over een beveiligde verbinding.

Snelwenskaart.nl laat het betalingsverkeer uitvoeren door de gerenommeerde betalingsprovider MultiSafepay. MultiSafepay doet bij al haar winkeliers een uitgebreide veiligheidscheck voordat betalingen worden geaccepteerd en uitbetaald. Zo is ook Snelwenskaart.nl aan een uitgebreide betrouwbaarheidsscan onderworpen.

De Nederlandse Thuiswinkelorganisatie Thuiswinkel.org - waarbij Snelwenskaart.nl is aangesloten - doet bovendien regelmatig veiligheidsscans om te testen of onze webshop en ons betaalsysteem wel veilig genoeg zijn. https://www.thuiswinkel.org/

 

Onze zakelijke klanten kunnen op rekening bestellen, mits zij een eigen account hebben en in het bezit zijn van een geldig KvK-nummer. Kies in de winkelwagen voor 'Op rekening'. Betalen op rekening is alleen mogelijk als je een account hebt en bent ingelogd.

Helaas kunnen wij geen betalingen met een cadeaubon of een VVV cadeaukaart accepteren.

Geen probleem! Als je tijdens het afrekenen een geldig buitenlands btw-nummer invoert, wordt er geen btw in rekening gebracht.

In de webshop worden de prijzen weergegeven inclusief btw. In de winkelwagen wordt ook de prijs exclusief btw getoond. Op de factuur wordt de btw apart vermeld.

Bij Snelwenskaart.nl kies je uit de volgende betaalmogelijkheden:

- iDeal 
Snel en veilig betalen in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank.

- Bestellen op rekening / achteraf betalen
Bedrijven of instellingen kunnen snel en gemakkelijk bestellen op rekening. Hiervoor moet je wel een eigen account aanmaken en in het bezit te zijn van een geldig KvK-nummer. Je betaalt nadat je bestelling is geleverd.

We ontvangen de betalingen graag op IBAN NL20 RABO 0156.7235.65 t.n.v. Snelwenskaart.nl. De betalingstermijn is 30 dagen. Betalen op rekening is alleen mogelijk voor bedrijven of instellingen met een eigen account.

- Creditcard: Visa, Mastercard, American Express
- SOFORT Banking
- Bancontact 

Bestellingen op werkdagen voor 17.00 uur worden dezelfde dag verzonden. Bestellingen in het weekend of op landelijke vrije dagen worden op de eerstvolgende werkdag verzonden. Kies je voor 'Vooruitbetalen' dan verzenden wij je bestelling zodra de betaling bij ons binnen is. Onder normale omstandigheden wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen op het gewenste afleveradres bezorgd. 

Bij bestellingen vanaf € 25,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 25,- wordt € 2,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. Afhalen is gratis. De eventuele verzendkosten worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

Je kunt kiezen of je de bestelling wilt laten bezorgen op het gewenste afleveradres of afhalen bij Snelwenskaart.nl in Doetinchem. Maak de keuze in de winkelwagen tijdens het afronden van je bestelling. 

Ons adres: Snelwenskaart.nl, Innovatieweg 3-08, 7007 CD Doetinchem
Plan je route

Benieuwd naar de status van je bestelling? Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een track & trace code. Niet ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Vul in de winkelwagen het gewenste afleveradres in. Het afleveradres kan een ander adres zijn dan het factuuradres. Als je het adres na het voltooien van je bestelling wilt wijzigen, neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op via +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Wij leveren je bestelling in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland. Vul tijdens het afronden van je bestelling het gewenste afleveradres in in één van deze landen.

Bij bestellingen vanaf € 25,- brengen wij géén verzendkosten in rekening. Bij bestellingen tot € 25,- wordt € 2,95 aan verzendkosten in rekening gebracht. De eventuele verzendkosten worden in de winkelwagen automatisch verwerkt.

Mocht het product helaas toch niet op voorraad zijn of de levering vertraging oplopen, dan krijg je van ons bericht. Dit geldt niet wanneer de vertraging bij de vervoerder ontstaat. 

Kies voor het laten bezorgen van je bestelling op het gewenste afleveradres of afhalen bij Snelwenskaart.nl in Doetinchem. Maak deze keuze in de winkelwagen tijdens het afronden van je bestelling. De bestelling afhalen bij PostNL is niet mogelijk. 

Is je bestelling nog niet aangekomen? Neem gerust voor de zekerheid contact met ons op! Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij helpen je graag. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Is / was er niemand aanwezig om de bestelling in ontvangst te nemen? Dan wordt het pakket op een andere dag nog een keer bij je aangeboden of je bestelling wordt bij de buren afgeleverd.

Wij versturen je bestelling met GLS.

Het pakket wordt door GLS later nogmaals aangeboden. Ben je dan onverhoopt weer niet aanwezig, dan wordt het pakket naar een afhaalpunt gebracht.

Ben je niet tevreden of heb je je bedacht? Stuur je bestelling retour naar:

Snelwenskaart.nl 
Innovatieweg 3-08 
7007 CD Doetinchem 

Vermeld alsjeblieft je (bedrijfs)naam, adres en ordernummer op een bijgesloten briefje!

De kosten voor het verzenden van een retour zijn voor eigen rekening. 

Nadat wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd, maken wij het retourbedrag naar je over.

Wij zullen het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk (meestal binnen 5 werkdagen) en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald, tenzij anders overeengekomen.

Het is niet nodig om je retour online aan te melden. Stuur je bestelling / product retour naar:

Snelwenskaart.nl 
Innovatieweg 3-08 
7007 CD Doetinchem 

Vermeld alsjeblieft je (bedrijfs)naam, adres en ordernummer op een bijgesloten briefje!

Je hebt altijd het recht om binnen 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder opgave van redenen te herroepen. Dit kan per e-mail, per post of door gebruik te maken van het herroepingsformulier (PDF). Tijdens deze termijn moet er door jou zorgvuldig zijn omgegaan met het product en de verpakking. Nadat je hebt gemeld dat je de overeenkomst herroept heb je alsnog 14 dagen te tijd om het artikel / de artikelen retour te zenden, indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking. De verzendkosten voor het terugsturen komen voor je eigen rekening. Wij zullen het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping terugstorten. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je hebt betaald, tenzij anders overeengekomen. Wij mogen wachten met terugbetalen tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Meer informatie vind je op Thuiswinkel.org.

Met een eigen account op Snelwenskaart.nl kun je je gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. Je hebt de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. Vorige bestellingen kun je bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kun je met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als je in het bezit bent van een geldig KvK-nummer.

Maak je eigen account aan via deze link.

Met een eigen account op Snelwenskaart.nl kun je je gegevens eenvoudig beheren en indien gewenst tussentijds aanpassen. Je hebt de mogelijkheid om meerdere afleveradressen op te slaan. Vorige bestellingen kun je bekijken en eventueel herhalen. Bovendien kun je met een eigen account op rekening bestellen. Bestellen op rekening kan alleen als je in het bezit bent van een geldig KvK-nummer.

Maak je eigen account aan via deze link.

Met een eigen account op Snelwenskaart.nl kun je vorige bestellingen bekijken en eventueel herhalen. NB: bestellingen die zijn geplaatst zonder dat je was ingelogd, kun je niet terugvinden in deze historie.

Maak je eigen account aan via deze link.

Beheer zelf de gegevens in je account en wijzig deze zo vaak je wilt. Log in via ‘Mijn account’ en je kunt je gegevens inzien, aanvullen en/of wijzigen.

Heb je vragen of wil je je account verwijderen, neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Wij helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

 

Wij helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar i[email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.30-17.00 uur.

Geen probleem! Klik rechts op het inlogscherm op ‘Wachtwoord vergeten?’ Per e-mail ontvang je een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Heb je vragen of wil je je account verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Om je bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij een aantal gegevens nodig waaronder je (bedrijfs)naam, adresgegevens, e-mailadres, telefoonnummer en eventuele overige bedrijfsgegevens. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de uitvoering en afwikkeling van de bestelling. Aan derden zal geen inzage worden gegeven in het klantenbestand van Snelwenskaart.nl. Hierbij wijzen wij je op het recht op verwijdering van je gegevens, mocht je dat willen.

Heb je vragen of wil je je gegevens laten verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Ter bescherming van je gegevens gebruiken wij veilige coderingstechnologieën. Middels SSL (Secure Socket Layer) worden je persoonlijke gegevens versleuteld (voor derden niet zichtbaar) op onze site gebruikt. Zo ben je ervan verzekerd dat je gegevens alleen zichtbaar zijn voor jou en onze server.

Heb je vragen, wij helpen je graag! Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Met onze nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van acties en informeren wij je over nieuwe producten. Wij verzenden de nieuwsbrief niet vaker dan 10x per jaar. Abonneren op de nieuwsbrief kan in het veld onderaan elke pagina of in je eigen account. Wil je de nieuwsbrief niet langer ontvangen, dan kun je je op elk moment afmelden. 

Met onze nieuwsbrief houden wij je op de hoogte van acties en informeren wij je over nieuwe producten. Wij verzenden de nieuwsbrief niet vaker dan 10x per jaar. Abonneren op de nieuwsbrief kan in het veld onderaan op elke pagina of in je eigen account. Wil je de nieuwsbrief niet langer ontvangen, dan kun je je op elk moment eenvoudig afmelden via het linkje onderaan in elke nieuwsbrief of je kunt het aangeven in je eigen account.

Je ontvangt automatisch een e-mail van Kiyoh met de vraag of je een beoordeling wilt achterlaten. Of plaats meteen een beoordeling via deze link.

Graag denken wij met je mee over een oplossing als jeklachten hebt over het geleverde product of over onze dienstverlening. Neem ajb contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch +31 (0)314 364467, via live chat of per e-mail naar [email protected]. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8.30-17.00 uur.

Wij reageren inhoudelijk op klachten uiterlijk binnen 2 werkdagen, maar meestal eerder!

Ben je niet tevreden over de afhandeling van je klacht? Dit kun je voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl/). 

Of leg je klacht voor aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Contactformulier
* Verplichte velden
Contact
Onze klantenservice is:
Gesloten
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »